~`~
Новий Renault Logan представлений в другій фазі, наділений виразнішими лініями. Грати радіатора стали стилістично менш складними, чим в першій фазі, але набагато більш витончені. Нижній виріз в передньому бампері, що призначений для охолоджування радіатора став ширше.
Таким візуальним прийомом вдалося додати передній частині автомобіля схожість із спортивними автомобілями. Зовнішні дзеркала в другій фазі стали ширшими. Тепер вони такі ж, як в Logan MCV. Огляд став кращий, відповідно безпека і легкість при зміні смуги і русі заднім ходом.
Кришка багажника тепер має дешо іншу форму. Вертикальна стінка стала рівною, а верхня кромка отримала невелику виштамповку у вигляді спойлера. Renault Logan примітний ще і тим, що окрім вдалого рішення салону в плані ергономіки і простору, в другій фазі зроблений упор на підвищення якості збірки, антикорозійної обробки, зварних швів, лакофарбного покриття і обробних матеріалів салону.
Тепер рульове колесо сучаснішої форми, а консоль приладів виконана єдиним блоком. Зменшена кількість стиків, граней, що труться, а значить менше скрипів в салоні. Пластик виготовлений по сучасних технологіях, він довговічний, термостійкий, і головне - безпечний.
Багажне відділення має рекордний для свого класу (седани класу В) об'єм в 510 літрів. Це на третину, а то і в два рази більше, ніж у деяких однокласників. Примітно, що такого об'єму вдається досягти не за рахунок салону! Але це вже заслуга інженерів і проектувальників Renault, а не дизайнерів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий